.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
20 و 30 حاضر به پخش این گزارش نشد!

ماجرای امر به معروف طلبه‌ای که با ضربات چاقو راهی بیمارستان شد، روز به روز از کم کاری برخی سازمان‌ها و دستگاه‌ها پرده بر می‌دارد.

به گزارش جهان، بعد از آنکه نزدیکان طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر شب نیمه شعبان او را نزدیک به چهار ساعت در سطح شهر چرخاندند تا بالاخره بعد از ۱۷ بیمارستان، یکی حاضر شد که بدن نیمه جان او را پذیرش کند، اکنون صدا و سیما هم با رفتار خود نشان داد که شانه از زیر بار وظایفش خالی می‌کند.

برخی نزدیکان علی خلیلی در تماسی که با "جهان" داشتند اینگونه کم‌کاری صدا و سیما را توضیح دادند: فردای حادثه، یعنی روز نیمه شعبان از باشگاه خبرنگاران جوان به بیمارستان آمدند و از آقای خلیلی گزارش تهیه کردند. همچنین از بچه‌هایی که شب حادثه سر صحنه بودند هم خواسته شد تا به جام‌جم بروند و با آن‌ها هم مصاحبه شود.

"تعدادی از بچه‌ها به جام جم رفتند و مصاحبه دادند. خبرنگاران به ما گفتند که این گزارش را برای خبر ۲۰ و سی تهیه می‌کنند و قرار است از این بخش خبری پخش شود اما بعد از آن‌که هیچ خبری در ۲۰ و سی و دیگر بخش‌های خبری پخش نشد طی تماسی با مسئولین صدا وسیما متوجه شدیم که جلوی پخش گزارش گرفته شده است!"

این نزدیکان طلبه ناهی از منکر همچنین از انتشار مصاحبه با ضاربین ابراز نارضایتی کردند و گفتند: رسانه‌ها از زبان یکی از ضاربین نوشتند که آقای خلیلی تنها به دلیل بلند بودن صدای ضبط ماشین به آن‌ها تذکر داده در حالی که این گفته‌ها از اساس کذب است. در آن شب این اشرار قصد داشتند با استفاده از ناامنی که جامعه را فراگرفته، خانمی را به زور سوار ماشین خود کنند که آقای خلیل مانع از این کار شد و البته پاداشش را هم گرفت./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1390
صدا وسیما علی الخصوص در دوره آقای ضرغامی فقط به تمسخر لهجه مازنی و دیگر استانها پرداخته پخش این خبر باعث تشویش اذهان عمومی میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.